Atenţie!

 

 

Dorim să vă informăm că după 16 ani, site-ul Extreme Digital din România și-a închis porțile pe 31 octombrie.

Vă mulțumim foarte mult pentru acești 16 ani petrecuți împreună. În acești ani am primit în total de 357.265 de comenzi, pe care le-am încercat să le îndeplinim folosind experiența și competența noastră.

Nu trebuie să vă descurajați, pentru că nu dispărem complet, suntem doar în transformare mulțumind fuziunii cu eMAG. De orice aveți nevoie, nu ezitați să vizitați site-ul eMAG.ro , unde veți regăsi de asemenea oferte excelente. Merită să vă abonați la newsletter-ul eMAG.ro, pentru a obține informații de prima mână despre tot.

Până pe data de 30.11.2020. încă ne puteți contacta cu întrebări despre comenzile curente și vom continua toate procedurile deja în curs. Vă rugăm să accesați pagina personală și să descărcați facturile fiscale, pentru a obține tot ce aveți nevoie.

Logare

Dacă nu ați reușit să descărcați în timp, nu vă faceți griji, deoarece vă stăm la dispoziție cu detalii la adresa de contact de mai jos.

 

 

Serviciu de garanție

Serviciu de garanție

Aveți probleme cu produsul dvs.?
Nu ezitați să ne contactați, vă vom ajuta!
Mai mult »

 

 

 

 

Serviciu

Serviciu clienți

Pentru servicii și informații contactați-ne:
sau la adresa de e-mail [email protected].

 

 

Serviciu de garanție

Reparație produselor defecte din perioada de garanție și în afara

Conform Legii 151 / 2003 (IX.22) din Ungaria, pentru produsele comercializate de către Extrem Digital se acordă o garanţie de minumum 12 luni, luând în considerare criteriile de mai jos. În unele cazuri Extreme Digital are dreptul de a schimba timpul garanţiei, acest lucru fiind specificat pe pagina fiecărui produs.

Garanţia tuturor produselor este asigurată în service-urile autorizate de Extreme Digital prin intermediul Serviciului Pick up and Return. Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect, aflat în perioada de garantie şi returnarea acestuia după reparare.

Costul acestui serviciu este 20 RON (tur-retur).

 

Despre certificatul de garanţie

  • Pentru a beneficia de serviciul de garanţie  aveţi nevoie de certificat de garanţie, factura originală sau o copie. În unele cazuri, factura ţine loc de scrisoare de garanţie. Vă rugăm să păstraţi documente!
  • În cazul în care pierdeţi documentele sus menţionate, nu pot fi înlocuite cu altele noi.
  • În cazul modificărilor, reparaţilor, completărilor, intervenţiilor în afara service-urilor autorizate sau a service-ului Extreme Digital, produsele îşi pierd garanţia.

 SITUAŢII CE DUC LA Pierdera garanţiei:

  • Transportarea necorespunzătoare, acţiune externă (scăparea produsului, lovirea, distrugerea etc.) ruperea cablurilor, avarii din cauze natural (trăsnet, supra tensiune)
  • Mânuirea sau folosirea necorespunzătoare,depozitarea în medii cu praf sau umede sau gestionarea necorespunzătoare, uzură naturală
  • În cazul modificărilor, reparaţiilor, completărilor, intervenţiilor efectuate în afara service-ului autorizat sau a Extreme Digital
  • Defecţiuni cauzate de intalarea unor prograne fără licenţă sau viruşi

 Despre termenul de garanţie

  • Perioada de garanție începe de la data cumpărării, respectiv de la data emiterii facturii.
  • Perioada de garanție pentru repararea produsului se prelungește cu timpul petrecut în service.  Excepția este în cazul în care serviciul nu a identificat defecţiunea sesizată, utilizare necorespunzătoare, viruşi, software fără licenţă. 
  • În cazul înlocuirii produsului sau a unor părţi semnificative ale acestuia, perioada de garanţie a produsului (componentelor înlocuite) începe din nou.
  • Cumpărătorul are obligatia să sesizeze în cel mai scurt timp în cazul sesizării unor defectiuni, prejudiciile care pot să apara în cazul în care se omite acest lucru fiind suportate de acesta.

 despre reparaţia produselor

  • La repararea produselor se pot folosi doar componente noi!
  • În urma reparării, produsul nu pierde din valoarea sa, gradul de utilizare nu scade faţă de aceeaşi produse.
  • Dacă se constată faptul că defecţiunea nu este de origine hardware (folosire incorectă, viruşi etc.) în acest caz Extreme Digital îşi rezuma dreptul de a factura costul reparatiei.
  • Pentru reparaţie, trebuie retrimis produsul complet, (în ambalajul original, cu accesoriile acestuia) Se pot face excepţii în cazul notificării prealabile.
  • Extreme Digital nu îşi asumă responsabilitate pentru informaţiile, datele aflate pe mediile de stocare predate service-ului nostru.

 

Despre atelier

Solicitările de acordare a service-ului se poate realiza prin completarea formularului de mai jos sau prin intermediul unui email  la adresa [email protected].

Sediul atelierului: 1044 Budapest, Ezred u. 1-3. C2 épület, 16-os kapu mellett, Ungaria

Trimiterea prodsusului defect se realizează prin Serviciul Pick up and Return

Alte drepturi

  • În cazul în care produsul a fost folosit/instalat în mod corespunzător şi apare o defecţiune în primele 3 zile de la recepţie, aveţi dreptul să solicitaţi schimbarea produsului în mod gratuit.
  • În cazul în care produsul nu se poate înlocui cu unul nou (nu se mai comercializează), puteţi să solicitaţi ramburasarea contravalorii produsului.

Cât timp durează reparaţia?

Timpul de reparație depinde de produs şi de defecţiunea apărută însă nu mai mult de 30 zile de la data recepţionării produsului de către atelier.  Reparaţiile sunt efectuate, în toate cazurile, în centrele de service autorizate de producător.  În unele cazuri, pot exista perioade mai lungi de reparație, mai ales  în cazul în care nu există în stocul service-ului piesele necesare  pentru reparaţia dispozitivului defect.  În cazul în care dispozitivul nu poate fi reparat astfel încât să funcţioneze în parametrii normali, service-ul autorizat poate decide schimbarea produsului prin emiterea unui certificat de schimb.  

 

 

* Extreme Digital Zrt. a încheiat activitatea comercială în România în a 31-a zi a lunii octombrie 2020, astfel încât nicio comandă nu poate fi plasată pe site-ul https://www.edigital.ro de la această dată. Termenii și Condiții valabile alei Companiei noastre sunt disponibile făcând clic pe linkul de mai jos. Extreme Digital Zrt. trebuie să prezinte cererile în conformitate cu legea până la termenul legal. Ultima notificare efectivă de confidențialitate a companiei noastre este disponibilă făcând clic pe linkul de mai jos. Dispozițiile prezentei notificări reglementează prelucrarea datelor. Numai datele de contact menționate mai sus sunt oferite pentru prezentarea nevoilor și întrebărilor.