nyitott_doboz_41x41 (1)

Deschiderea coletului la livrare

Acum puteţi verifica conţinutul coletului înainte să preluați!

 

Cum funcţionează?

 

La Extreme Digital aveţi dreptul să verificaţi şi să vă asiguraţi înainte de preluare că produsul comandat este în stare perfectă! Cereţi curierului deschiderea coletului chiar în momentul recepţionării coletului. Dacă observaţi orice neconformitate sau deteriorare, vă recomandăm să refuzaţi preluarea, iar refuzul să fie consemnat într-un proces verbal întocmit de către curier.

 

 

Open

1. Cere curierului deschidrea coletului chiar înainte de preluare!

 

Broken

2. Verifică starea produsului!

 

Refused

3. Dacă observi deteriorări sau lipsuri, refuză preluarea!

 

Report

4. Cere curierului procesul verbal!

 

Acest serviciu vă oferă doar posibilitatea de a verifica dacă produsul este conform, nu şi posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.  

 

Dacă comanda dvs. conţine mai multe produse, iar la verificare constataţi că doar unul dintre produse nu se află în stare perfectă, procedura de refuz implică întreaga comandă, nu este posibil preluarea parţial.

 

În cazul în care comanda este deja achitată prin Ordin de plată, iar în urma deschiderii coletului aţi decis returnarea, suma achitată online va fi restituită în contul din care s-a efectuat plata după ce ne-aţi trimis procesul verbal de constatare prin email și produsul va ajunge înapoi la depozitul nostru.

 

În situaţia în care coletul prezintă urme de deteriorări şi totuşi acceptaţi preluarea, şi în această situaţie să solicitaţi curierului procesul verbal. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului!

 

Nu uitaţi!

 

Putem accepta reclamaţii privind conţinutul coletului doar în cazul în care constatarea unor lipsuri sau a unor avarii sunt consemnate în Procesul verbal de constatare emis de către curier!