În cazul în care ambalajul/produsul este deteriorat

 

Pentru soluționarea optimă și rapidă te rugăm să furnizezi următoarele date:

 

1. Transmite informațiile în scris pe adresa de e-mail: [email protected]

2. Furnizează data preluării al expediției!

3. Furnizează numărul comenzii (numărul de confirmare) (ex. *****IRK**)

4. Furnizează numărul facturii fiscale!

5. Descrie cât mai exact problema apărută al produsului!

6. În cazul în care s-a emis nota de constatare, te rugăm să atașezi acest document!

7. În cazul în care ai preluat expediția, te rugăm să ne transmiți fotografiile solicitate mai jos:

  • fotografie cu amabalajul produsului și cu partea vizibila deteriorata;
  • fotografie cu produsul și cu partea vizibila deteriorata;
  • fotografie clară/vizibilă cu deteriorarea.
  • fotografie cu documentul emis de firma de courierat.

Important capacitatea imaginilor să nu depășească 5 MB.

Trimitene documentele la următoarea adresă de e-mail: [email protected]

 

Intrebări şi răspunsuri