Produs preluat deteriorat / defect in primele 3 zile (72 ore)

În toate cazurile Extreme Digital, producătorii și firma de courierat, ne străduim să vă oferim un produs de o calitate impecabilă, pe care vi-l livrăm intact. Totuși sunt cazuri ca produsul nou primit să nu funcționeze (eroare cu un defect din fabrică) sau să apară probleme în timpul transportului (deteriorare).

 

Procesul de preluarii coletului:

1. Cere curierului deschidrea coletului chiar înainte de preluare!

2. Verifică starea produsului!

3. Dacă observi deteriorări sau lipsuri, refuză preluarea!

4. Dacă totuși ai preluat coletul cere curierului la fața locului procesul verbal!

5. Dacă ambalajul / produsul a fost intact, încercați produsul în termen de 3 zile lucrătoare de la preluare și vă rugăm să ne sesizați în caz de defecțiune.

 

În cazul în care ambalajul/produsul este deteriorat

În primul rând cere curierului deschidrea coletului chiar înainte de preluare. În cazul în care observi deteriorări sau lipsuri, refuză preluarea, dacă totuși ai preluat coletul cere curierului la fața locului procesul verbal! Dacă produsul a fost deteriorat în momentul livrării, accesați link-ul următor:

Sesizare pentru produs deteriorat »

Te rugăm citește cu atenție informațiile și pentru solușionare optimă să sesizezi cât mai devreme în ziua preluării.

 

 

În cazul în care produsul preluat nu funcționează

Te rugăm, testează produsul după preluare în cel mult 3 zile lucrătoare! 

Dacă produsul nu funcționează sau a fost deteriorat, accesați link-ul următor:

Sesizare pentru produs deteriorat »

Te rugăm citește cu atenție informațiile și pentru solușionare optimă să sesizezi cât mai devreme în primele 3 zile lucrătoare.

 

Intrebări şi răspunsuri