Atenţie!

 

Dorim să vă informăm că după 16 ani, site-ul Extreme Digital din România își va închide porțile pe 31 octombrie. Până atunci, puteți plasa în continuare comenzi oferindu-vă cele mai bune oferte.

Vă ținem de mână în continuare!

Ne puteți contacta până în data de 30.11.2020 cu întrebări despre comenzile curente și de asemenea vom continua toate procedurile deja în curs.

Mulțumim pentru înțelegere!

Echipa Extreme Digital

 

Stimati clienţi - apeluri telefonice

Stimați Clienți,

Vă informăm că în data de 23.10.2020 Serviciul Clienți este închis. Vom da curs solicitărilor venite telefonic și prin e-mail începând cu luni, 26.10.2020

Mulțumim pentru înțelegere!

Echipa Extreme Digital

nyitott_doboz_41x41 (1)

Deschiderea coletului la livrare

Acum puteţi verifica conţinutul coletului înainte să plătiţi!

 

Cum funcţioneaza?

 

La Extreme Digital aveţi posibilitatea să verificaţi şi să vă asiguraţi înainte de plată că produsul comandat este in stare perfecta! Cereţi curierului deschiderea coletului chiar în momentul recepţionării coletului. Dacă observaţi orice neconformitate sau deteriorare, vă recomandăm să refuzaţi preluarea, iar refuzul să fie consemnat într-un proces verbal întocmit de către curier.

 

Acest serviciu vă oferă doar posibilitatea de a verifica daca produsul este conform, nu şi posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.  

 

Dacă comanda dvs. conţine mai multe produse, iar la verificare constataţi că doar unul dintre produse nu se afla în stare perfecta, procedura de refuz implică întreaga comandă, nu este posibil preluarea parţial.

 

În cazul în care comanda este deja achitată prin Ordin de plată, iar în urma deschiderii coletului aţi decis returnarea, suma achitată online va fi restituită in contul din care s-a efectuat plata dupa ce ne-aţi trimis procesul verbal de constatare prin email si produsul va ajunge inapoi la depozitul nostru.

 

În situaţia în care coletul prezintă urme de detriorări şi totuşi acceptaţi preluarea, şi în această situaţie să solicitaţi curierului procesul verbal. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

 

Nu uitaţi!

 

Putem accepta reclamaţii privind conţinutul coletului doar în cazul în care constatarea unor lipsuri sau a unor avarii sunt consemnate in Procesul verbal de constatare emis de către curier!

Din 6 utilizatori, 5 consideră informaţia utilă

Intrebări şi răspunsuri