Condiţiile de garanţie

 

 

Reparație produselor defecte din perioada de garanție și în afara

Conform Legii 151 / 2003 (IX.22) din Ungaria, pentru produsele comercializate de către Extrem Digital se acordă o garanţie de minumum 12 luni, luând în considerare criteriile de mai jos. În unele cazuri Extreme Digital are dreptul de a schimba timpul garanţiei, acest lucru fiind specificat pe pagina fiecărui produs.

Garanţia tuturor produselor este asigurată în service-urile autorizate de Extreme Digital prin intermediul Serviciului Pick up and Return. Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect, aflat în perioada de garantie şi returnarea acestuia după reparare.

Costul acestui serviciu este 20 RON (tur-retur).

Pe cine trebuie să contactaţi în cazul în care produsul aflat in termenul de garantie s-a defectat?

Pentru o soluţionare cât mai rapidă a unor eventuale defectiuni apărute la produsul achiziţionat din magazinul nostru online, vă rugăm să completaţi formularul de mai jos!

Serviciul se aplică pentru produsele aflate în perioada în care este valabilă garanţia. După efectuarea reparaţiilor sau, în cazurile în care este necesar, după schimbare, produsul vă va fi returnat tot prin „Pick-up and return”.

De acest serviciu poate beneficia fiecare client, dacă produsul defectat a fost comercializat împreună cu certificatul de garanţie Extreme Digital sau dacă factura emisă în momentul cumpărării serveşte drept scrisoare de garanţie. Nu se asigură transportul gratuit în cazul produselor aflate în perioada de garanţie, costurile fiind suportate de către client. Taxa curierului este pentru fiecare transport de 10 RON, respectiv de 20 RON tur-retur.

În cazul în care se constată, în timpul operaţiunilor din service, că defecţiunile la produsul pentru care s-a solicitat serviciul de „Pick-up and return”, nu sunt de natura celor pentru care este valabilă garanţia, nu vom percepe taxa de examinare, dar cheltuielile de curierat (şi în mod evident costurile reparaţiilor cerute) trebuie suportate de către dumneavoastră.

Vă rugăm în continuare să împachetaţi produsele  în ambalajele originale, iar în lipsa acestora să le ambalaţi cu cât mai multă grijă. Extreme Digital nu îşi asumă răspunderea pentru eventualele deteriorări înregistrate în timpul transportului din cauza ambalării necorespunzătoare.

 

Despre certificatul de garanţie

  • Pentru a beneficia de serviciul de garanţie  aveţi nevoie de certificat de garanţie, factura originală sau o copie. În unele cazuri, factura ţine loc de scrisoare de garanţie. Vă rugăm să păstraţi documente!
  • În cazul în care pierdeţi documentele sus menţionate, nu pot fi înlocuite cu altele noi.
  • În cazul modificărilor, reparaţilor, completărilor, intervenţiilor în afara service-urilor autorizate sau a service-ului Extreme Digital, produsele îşi pierd garanţia.

 SITUAŢII CE DUC LA Pierdera garanţiei:

  • Transportarea necorespunzătoare, acţiune externă (scăparea produsului, lovirea, distrugerea etc.) ruperea cablurilor, avarii din cauze natural (trăsnet, supra tensiune)
  • Mânuirea sau folosirea necorespunzătoare,depozitarea în medii cu praf sau umede sau gestionarea necorespunzătoare, uzură naturală
  • În cazul modificărilor, reparaţiilor, completărilor, intervenţiilor efectuate în afara service-ului autorizat sau a Extreme Digital
  • Defecţiuni cauzate de intalarea unor prograne fără licenţă sau viruşi

 Despre termenul de garanţie

  • Perioada de garanție începe de la data cumpărării, respectiv de la data emiterii facturii.
  • Perioada de garanție pentru repararea produsului se prelungește cu timpul petrecut în service.  Excepția este în cazul în care serviciul nu a identificat defecţiunea sesizată, utilizare necorespunzătoare, viruşi, software fără licenţă. 
  • În cazul înlocuirii produsului sau a unor părţi semnificative ale acestuia, perioada de garanţie a produsului (componentelor înlocuite) începe din nou.
  • Cumpărătorul are obligatia să sesizeze în cel mai scurt timp în cazul sesizării unor defectiuni, prejudiciile care pot să apara în cazul în care se omite acest lucru fiind suportate de acesta.

 despre reparaţia produselor

  • La repararea produselor se pot folosi doar componente noi!
  • În urma reparării, produsul nu pierde din valoarea sa, gradul de utilizare nu scade faţă de aceeaşi produse.
  • Dacă se constată faptul că defecţiunea nu este de origine hardware (folosire incorectă, viruşi etc.) în acest caz Extreme Digital îşi rezuma dreptul de a factura costul reparatiei.
  • Pentru reparaţie, trebuie retrimis produsul complet, (în ambalajul original, cu accesoriile acestuia) Se pot face excepţii în cazul notificării prealabile.
  • Extreme Digital nu îşi asumă responsabilitate pentru informaţiile, datele aflate pe mediile de stocare predate service-ului nostru.

 

Despre atelier

Solicitările de acordare a service-ului se poate realiza prin completarea formularului de mai jos sau prin intermediul unui email  la adresa [email protected].

Sediul atelierului: 1044 Budapest, Ezred u. 1-3. C2 épület, 16-os kapu mellett, Ungaria

Trimiterea prodsusului defect se realizează prin Serviciul Pick up and Return

Alte drepturi

  • În cazul în care produsul a fost folosit în mod corespunzător şi apare o defecţiunie în primele 3 zile de la recepţie, aveţi dreptul să solicitaţi schimbarea produsului în mod gratuit.
  • În cazul în care produsul nu se poate înlocui cu unul nou (nu se mai comercializează), puteţi să solicitaţi ramburasarea contravalorii produsului.

Cât timp durează reparaţia?

Timpul de reparație depinde de produs şi de defecţiunea apărută însă nu mai mult de 30 zile de la data recepţionării produsului de către atelier.  Reparaţiile sunt efectuate, în toate cazurile, în centrele de service autorizate de producător.  În unele cazuri, pot exista perioade mai lungi de reparație, mai ales  în cazul în care nu există în stocul service-ului piesele necesare  pentru reparaţia dispozitivului defect.  În cazul în care dispozitivul nu poate fi reparat astfel încât să funcţioneze în parametrii normali, service-ul autorizat poate decide schimbarea produsului prin emiterea unui certificat de schimb.