szolgáltatás

Livrare la domiciliu

Rămâneți acasă? Îţi livrăm noi!

 

 Rămâneți acasă? Livrăm noi pentru tine!

La noi, curierul se adaptează programului tău! La plasarea comenzii aveţi posibilitatea să alegeţi dacă produsul comandat să fie livrat imediat sau în una dintre zilele alese de dvs..

Când şi în ce modalitate se face livrarea?

Livrarea se efectuează de luni pana vineri, între orele 9-18 în toată România la data specificată online sau prin telefon. Despre începerea livrării veţi fi înştiinţat prin email.

Cum puteţi afla mai multe informații despre pachetul dvs.?

După ce pachetul a fost predat firmei de curierat cu care colaborăm veţi fi notificat automat prin email. După atentificare, prin accesarea Paginii personale, în meniul Comenzi veţi regăsi numărul AWB cu ajutorul căruia puteţi urmări online traseul.

Nu v-a găsit acasă curierul? Vom livra din nou produsul în mod gratuit!

În cazul în care curierul nu poate preda produsul, va lăsa o înştiinţare privind încercarea de predare a coletului. După aceasta vă puteţi informa în legatură cu coletul la numărul de telefon trecut pe înştiinţare. În cazul unei predări nereuşite, serviciul de curierat va încerca din nou să livreze coletul, în intervalul de timp stabilit în urma discuţiilor.

Te rugăm să verifici conţinutul coletului, după preluare, înca în prezenţa curierului!

În cazul în care observaţi deteriorări în exterior, vă rugăm să refuzaţi coletul! Putem accepta reclamaţii privind conţinutul coletului doar în cazul în care constatarea unor lipsuri sau a unor avarii se înregistrează în documentul legat de livrare, în prezenţa curierului

Datele de contact ale partenerului nostru:

Compania de curierat Fan Courier:

Telefon: 021.9336

E-mail:  [email protected]

Tracking online» (trebuie să introduceţi numărul coletului în câmpul alocat)

 

Tarifele privind livrarea la domiciliu

Taxa de curierat, indiferent de localitate: 10 RON

Serviciul Pick up & Return in caz de garantie: 20 RON (tur-retur)

Renuntare la cumparare (in termen de 14/30 zile): 45 lei

 

Modalităţi de plata

 

În cazul comenzilor online, se pot alege următoarele modalități de plată:

 

– ramburs (plată în numerar la curier in momentul recepţionării coletului)* - in limita a 5.000 lei pentru persoanele juridice si 10.000 lei pentru persoane fizice. In cazul in care valoarea rambursului va fi mai mare decat sumele anterior mentionate, se poate selecta plata prin Ordin de plata sau Plata online cu cardul!

 

Ordin de plata (transfer bancar). Factura proforma se generază şi se trimite prin email în momentul în care coletul poate fi predat firmei de curierat. Dacă comanda conţine produs ce este disponibil intr-un depozit secundar sau ce poate fi achiziţionat „La comandă”, factura proformă se generează şi se trimite prin email în momentul în care va ajunge în depozitul nostru şi poate fi onorată comanda. În cazul in care se optează pentru această modalitate de plată, coletul va fi predat firmei de cuierat după primirea confirmării viramentului de la bancă.

 

– Plata online cu cardul. Procesarea datelor de card se face exclusiv prin intermediul platformei Wirecard. Extreme Digital nu solicită şi nu stochează detalii referitoare la cardul dvs. Pentru finalizarea tranzacției sunt necesare urmatoarele date:  

- codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații);
- data de expirare;
- ultimele trei cifre de pe spatele cardului

Care este termenul de livrare?

Pe pagina fiecărui produs este menţionat dacă produsul este disponibil în stoc sau la comandă.

Daca este mentionat „În stoc” se precizează şi termenul estimativ de livrare.

În cazul produselor „La comandă”, în urma înregistrrării comenzii online se începe procedura de achizitiţionare de la furnizor, termenul fiind de maximum 2 saptămâni de la data plasării comenzii.